Informacja dyrektora szkoły dla rodziców

Informacja o sposobie i trybie realizacji zadań PSP w Hucisku w okresie czasowego ograniczenia jej funkcjonowania

INFORMACJA DLA RODZICÓW !

Minister Edukacji Narodowej opublikował nowe rozporządzenie w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

Zgodnie z § 1 przekazuję Państwu informacje o sposobie i trybie realizacji zadań szkoły w okresie czasowego ograniczenia jej funkcjonowania.

  1. Podejmujemy wszelkie działania aby czas zamknięcia szkół nie był okresem straconym. Zdajemy sobie sprawę, że to Wy Rodzice musicie poświęcać więcej czasu, aby mobilizować dzieci do nauki.

  2. Realizacja zadań PSP w Hucisku odbywa się z użyciem metod i technik kształcenia na odległość.

  3. Nauczyciele realizują tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych oddziałach klas w oparciu o dotychczasowy tygodniowy rozkład zajęć z modyfikacją czasu zajęć on-line.

  4. Nauczyciel prowadzący zajęcia określi sposób monitorowania postępów uczniów oraz sposób weryfikacji ich wiedzy i umiejętności, w tym również informowania uczniów lub rodziców o postępach ucznia w nauce, a także uzyskanych przez niego ocenach. Podstawą oceniania będzie stopień zaangażowania uczniów w proces dydaktyczny, realizacji zaleceń nauczyciela oraz poziom wiedzy i umiejętności.

  5. Nauczyciele wskazują uczniom i rodzicom źródła i materiały niezbędne do realizacji zajęć. Dla rodziców młodszych dzieci przesyłają ciekawe propozycje zajęć

  6. Podstawę komunikowania się nauczycieli, uczniów i rodziców stanowią indywidualne służbowe skrzynki mailowe, komunikator lub inne metody kontaktów elektronicznych.

  7. Proces dydaktyczny powinien się odbywać w sposób zapewniający higienę pracy dziecka oraz gwarantujący dzieciom bezpieczeństwo pracy w sieci, jak również uwzględniający potrzeby edukacyjne uczniów i ich możliwości psychofizyczne.

  8. Szkoła zapewnia każdemu rodzicowi i uczniowi możliwość konsultacji z nauczycielem prowadzącym zajęcia za pomocą komunikatora lub innego narzędzia komunikacji elektronicznej. Nauczyciel udziela konsultacji jedynie drogą elektroniczną i on-line.

  9. W związku z działaniami: zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19  w porozumieniu z Radą Rodziców odwołuję Kiermasz Wielkanocny zaplanowany na 28.03.2020r.
  10. Mam nadzieję, że przyjęcie i przestrzeganie zasad ogłaszanych Przez Ministra Zdrowia, GIS pomoże nam wszystkim w przejściu epidemii koronawirusa COVID-19
  11. ZOSTAŃ W DOMUzmniejsz ryzyko zarażenia siebie i swoich bliskich”

Dyrektor Szkoły

mgr Urszula Król

Ten wpis został opublikowany w kategorii Życie szkoły. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.