Informacja o sposobie i trybie realizacji zadań PSP w Hucisku w okresie czasowego ograniczenia jej funkcjonowania
INFORMACJA DLA RODZICÓW !
Minister Edukacji Narodowej opublikował nowe rozporządzenie w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
Zgodnie z § 1 przekazuję Państwu informacje o sposobie i trybie realizacji zadań szkoły w okresie czasowego ograniczenia jej funkcjonowania.
-
Podejmujemy wszelkie działania aby czas zamknięcia szkół nie był okresem straconym. Zdajemy sobie sprawę, że to Wy Rodzice musicie poświęcać więcej czasu, aby mobilizować dzieci do nauki.
-
Realizacja zadań PSP w Hucisku odbywa się z użyciem metod i technik kształcenia na odległość.
-
Nauczyciele realizują tygodniowy zakres treści nauczania do zrealizowania w poszczególnych oddziałach klas w oparciu o dotychczasowy tygodniowy rozkład zajęć z modyfikacją czasu zajęć on-line.
-
Nauczyciel prowadzący zajęcia określi sposób monitorowania postępów uczniów oraz sposób weryfikacji ich wiedzy i umiejętności, w tym również informowania uczniów lub rodziców o postępach ucznia w nauce, a także uzyskanych przez niego ocenach. Podstawą oceniania będzie stopień zaangażowania uczniów w proces dydaktyczny, realizacji zaleceń nauczyciela oraz poziom wiedzy i umiejętności.
-
Nauczyciele wskazują uczniom i rodzicom źródła i materiały niezbędne do realizacji zajęć. Dla rodziców młodszych dzieci przesyłają ciekawe propozycje zajęć
-
Podstawę komunikowania się nauczycieli, uczniów i rodziców stanowią indywidualne służbowe skrzynki mailowe, komunikator lub inne metody kontaktów elektronicznych.
-
Proces dydaktyczny powinien się odbywać w sposób zapewniający higienę pracy dziecka oraz gwarantujący dzieciom bezpieczeństwo pracy w sieci, jak również uwzględniający potrzeby edukacyjne uczniów i ich możliwości psychofizyczne.
-
Szkoła zapewnia każdemu rodzicowi i uczniowi możliwość konsultacji z nauczycielem prowadzącym zajęcia za pomocą komunikatora lub innego narzędzia komunikacji elektronicznej. Nauczyciel udziela konsultacji jedynie drogą elektroniczną i on-line.
- W związku z działaniami: zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 w porozumieniu z Radą Rodziców odwołuję Kiermasz Wielkanocny zaplanowany na 28.03.2020r.
- Mam nadzieję, że przyjęcie i przestrzeganie zasad ogłaszanych Przez Ministra Zdrowia, GIS pomoże nam wszystkim w przejściu epidemii koronawirusa COVID-19
-
„ ZOSTAŃ W DOMU – zmniejsz ryzyko zarażenia siebie i swoich bliskich”
Dyrektor Szkoły
mgr Urszula Król